Ny dag…

Vaknade tidigt idag. Satte genast på datorn för igår hade jag inte en chans att använda den pga att Daniel (sonen) satt klistrad och spelade CS precis hela dagen. Kan inte klaga och vill inte heller för det är trots allt hans förtjänst att vi numera har bredband. Har liksom klantat till det med Telia tidigare så jag har en gammal skuld där jag måste betala först.  Fast jag är inte den enda i världen som har det så, det är jag säker på. Ska inte göra ngt särskilt idag. Tänker ockupera datorn tills någon av ungarna kommer hem. 

Vi ses!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

