Har blivit spelberoende…

Har hittat ett nytt onlinespel som jag blivit helt frälst i, RoseOnline!! Alltså hur kul är inte det? Det var sonen, Daniel, som började spela för en tid sedan. Råkade se på en dag och blev sugen på att testa. Sen dess är det verkligen kö till datorn för att få spela Rose. Det är bara SÅÅ KUL!!  Jag rekommenderar det verkligen! Här är länken för att registrera sig och ta hem spelet: http://www.roseon.com. Testa! Jag kan lova att man blir biten direkt.

I övrigt är allt som vanligt. Tog med Nixon och åkte till stan (fortfarande Helsingborg) en sväng under fredag fm. Träffade en kompis där som gav mig skjuts hem. Toppen! Hemma har Lina, min dotter, fått en egen uppkoppling på vårt nya bredband. Vi hade en något äldre dator stående som vi fixat till och satt in nätverkskort i så nu kan hon surfa från sitt eget rum och chatta med sina kompisar och hämta musik. Hon spelar inte direkt så hon var inte beroende av någon hög prestanda i sin dator och det verkar som om det hon har funkar bra så länge i a f.

Nej, nu kan jag inte hålla mig längre. Nu bär det av till RoseOnlines värld. See you later!!

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

