Idag är jag NERVÖS!!

Fy katten vad jag har fjärilar i magen idag!! Tror jag nämnde lite igår om orsaken i gårdagens blogg men då kändes det inte hälften så jobbigt som idag. Fast tack vare min hjälpsamma kompis Maria så slipper jag åtminstone åka iväg i ottan för att komma dit i tid, för jag får nämligen skjuts dit! Härligt! Det är trots allt "bara" ett studiebesök för att jag ska se om det är något jag kan tänka mig att göra 3 månader framåt, men jag kan inte komma på något skäl till att det inte kommer att genomföras. Det finns nämligen inte så många alternativ att välja på. Fast nu lämnar jag det ämnet och pratar om något annat.

Har väl egentligen inte så mycket att prata om idag. Skallen är alldeles tom på väsentligheter. Håller på med middagsmaten samtidigt, ska bjuda familjen på kokt kyckling, ris och currysås, vilket jag vet att de kommer att uppskatta. En av favoriterna i den här familjen!

På återseende! Och inte att förglömma:  TREVLIG MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA!

 

 

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Idag är jag NERVÖS!!

  1. Maria skriver:

    Nu är det du som har fjärilar..*fniss* Då ska jag minsann uppmuntra dig och säga att det ska gå bra! Du är en stark människa som jag tror kommer fixa detta galant! Jag håller tummarna för att du ska tycka det är kul.Syns imorgon kväll? Någon speciell tid? BAUTAKRAM

Kommentera

