Midsommarafton 2005

Hej på er alla midsommarfirare!

Det har varit en riktigt fin dag men GUUD vad varmt det blev! Jag måste erkänna att jag har fått problem med värmen de sista åren. Det beror delvis på att jag har en medicin som gör att jag svettas lätt samt att jag har lagt på mig några extrakilon, pga av samma medicin. Så varma dagar när det inte blåser eller fläktar då lider jag väldigt. Har skaffat mig en GÄSTBOK idag som jag hoppas att mina besökare ska skriva i.

Här hemma är alla mätta och goa nu. Vi har hunnit med kvällskaffet men sparat jordgubbarna till antingen senare eller imorgon (det var ingen som orkade efter maten, hihi). Så nu tänker jag lämna familjen åt sitt öde och sätta mig och spela… hehe….Vi hörs mina vänner!!

 The game is on !

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

