Så blev det då torsdag…

Känns ganska skönt att den där *konstiga* onsdagen försvunnit! Min känsla på morgonen till trots så blev det faktiskt gjort en del saker under gårdagen ändå. Tur är väl det. Hade varit very strange om man hade hamnat i något slags tidsvakuum där absolut ingenting hände. Nej det blev både städat, diskat och dammat och putsat innan dagen var till ända. Skönt att ha det gjort! Idag har jag sovit alldeles för länge vilket jag blev klok på när jag vaknar av att Nixon, min kära hund, har ställt sig med sina framtassar på min mage!! Snacka om svårt att andas! Han fullkomligt överföll mig och så här brukar han inte bära sig åt om morgnarna utan han är istället en riktig soffpotatis som gärna ligger och drar sig innan det är dags att gå ut. Fast när jag kollade vad klockan var (idag alltså) förstod jag ju varför han var så ivrig. Klockan var 10.55!!! Kan inte ens komma ihåg när jag sov så länge sist! Så Nixon hade väldigt bråttom att komma ut och få uträtta sina behov vilket innebar att jag fick hoppa i skorna typ genast och sticka ut med honom. Hann sätta på kaffet innan jag gick så att det skulle vara klart tills jag kom tillbaka.
 
Har sedan jag kom hem igen suttit framför datorn och lagt upp en presentation på en ny site som jag fastnat för. Den heter Zoonen och riktar sig till alla som gillar djur av alla de slag, inte bara typ hundar och katter. Kolla gärna siten och min pres! Skriv gärna i min gästbok om du varit och *hälsat på*! Hade blivit jätteglad då! Här är länken:  http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=404060 
 
Ha en tokig torsdag!!
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

