Natten är har igen…

Mmmmm…. Gud vad skönt det är nu på natten! Trots att det inte var så extremt varmt tidigare under dagen så är ändå nätterna skönast. Fick skjuts till stan innan idag av en polare som också har metadon. Slapp alltså åka bussar och tåg vilket var underbart. För att inte tala om vilken tid jag vinner när jag får skjuts. Jag är tillbaka hemma flera timmar tidigare än annars. Jätteskönt!!
 
Var ju uppe väldigt tidigt igår, kl 05 närmare bestämt, vilket tog ut sin rätt under kvällen eftersom jag slocknade efter middagen kl 21 och har faktiskt lyckats sova utan större avbrott fram tills nu för en stund sedan. Då kom min son Daniel och väckte mig för att säga godnatt och för att tala om att om jag hade lust så var hans dator ledig nu. GISSA om jag hade det!! Här har varit upptaget hela tiden sedan jag kom hem idag vilket nästan har skapat abstinensbesvär hos mig, hehe….   
 
Har hämtat hem ny bakgrunder idag som jag ska lägga upp på sidan. Jättefina! Börjar faktiskt undra om jag inte borde ha *respektive ägares* tillständ att visa deras bilder på min sida? Någon som vet? Kanske t o m bör lägga upp länkar till de ställen jag hittat bilderna? Måste ta och forska i det där så att man inte gör något galet…   
 
Nej gott folk! Nu ska jag sitta uppe och njuta och spela Guild Wars hela natten. Tjingeling!!   
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

