ROOoooligt!!

Alltså jag bara måste berätta hur kul jag har haft/har det idag. Lina, min dotter, fick en ny dator (bättre, begagnad) igår för att hennes egen har dels varit för gammal och klen och dessutom varit på väg att rasa en tid nu, vilket den då gjorde igår. Tursamt nog har jag en väninna som berättade för ca en vecka sedan att hon hade en dator stående ute i sitt garage som jag kunde få ta om jag ville ha den. Så jag ringde henne igår och berättade vad som hänt med dotterns dator med följden att vi åkte hem till henne och hämtade den här datorn. Det visade sig att trots att den har några år på nacken så är den betydligt bättre än den hon hade tidigare, vilket gjorde tösen alldeles överlycklig. Så idag satt hon och surfade lite när det var något hon ville visa mig på sin sida på en site som heter www.kamrat.com . Jag loggade in från en annan dator och studerade Linas mail som hon hade fått när jag stötte på ett mail från en man som var 38 år gammal och stötte på min dotter! Blev skitförbannad och tänkte skriva ett meddelande till honom på siten när det visade sig att man inte kunde det om man inte registrerade sig. Sagt och gjort, registrerade mig och gjorde en profil. Hann inte ens göra färdigt min sida förrän jag själv hade fått mail, och vilka mail sedan! Det var länge sedan jag skrattade så hjärtligt!! Alltså seriöst, vilka sjuka människor det finns!! Läs *karlar*!! (Anna, om du läser det här så syftar jag inte på vårt samtal!!) 
 
Ja jag har så kul just nu så jag tror att jag återkommer till bloggen senare…. 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

