I’ve got the Sunday morning blues….

Hjälp!!! Jag har slut på kaffebönor!!! Detta är helt enkelt bara katastrof, Sparade lite bönor igår kväll till morgonkaffet men det blev mest pannkaka av det för det blev tunt som thé. Örk! Hade nästan varit bättre att vara utan än att dricka det blasket…   Jag BEHÖVER mitt kaffe!!! Faaan oxå! Ovanpå på allt elände så är börsen tom. Och det blir ingen påfyllning förrän på tisdag så det blir till att låna lite. Hmm, inte nog med att jag har slut på kaffe, jag måste dessutom först ordna pengar någonstans. En söndagmorgon. Jippii! Lycka till Carina, du kanske har nytt kaffe någon gång i eftermiddag… 
 
Buhuu!!  Jag vill inte vara med längre!! Jag har en kompis som bor väldigt nära men jag tvivlar på att hon har något kaffe eftersom hon själv inte dricker det. Bara thé. Fast man vet ju aldrig, han kanske har det hemma för att kunna bjuda på gäster m m. Jag hoppas det i alla fall.  Kruxet är bara att hon troligen sover länge och klockan är ju bara 07.22.    Idag är himlen väldigt grå. Nog risk för regn…
 
Måste försöka tänka på något annat….. Min dotter rensade upp bland sina Messenger kontakter igår. Hon skapade en ny e-mail adress och sedan kollade hon hur många av sina kontakter hon ville flytta över till den nya e-mailen. Hon var och hämtade ett kollegieblock och en stund senare kom hon ut och visade mig att hon hade 145 st !! kontakter på sin *gamla* adress och av dem ville hon bara behålla 27-28 st. Helt sinnessjukt!! Jag själv har typ ett 10-tal kontakter i min Messenger. Det är nog väldigt lite men 145 st? Någon måtta får det ju vara. Hon berättade att hon faktiskt inte hade pratat alls med många av dem.  Hur sjukt är det?   
 
Nej nu tänker jag gå in och kolla min brevlåda på kamrat.com för att se hur många sjuka mail jag har fått sedan igår!! Hihi…. 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till I’ve got the Sunday morning blues….

  1. Maria skriver:

    Du får lov och ringa klockan sju på morgonen om det är kris.. hihi Men nu har Itte iaf hämtat så ni kan få lite coffe!! Ha en fortsatt bra dag!Maria

Kommentera

