Mmmm…..musik är livets salt!!

Vad hade man tagit sig till utan musik?!! Alltså seriöst? Jag hade då definitivt inte överlevt, garanterat. Man kan väl säga att jag har återupptäckt musik på ett sätt för det har funnits en period on ca 5-7 år då det var annat som var viktigare än musiken. Jag kan nästan svära på att musiklyssnande utlöser utsöndrandet av endorfiner i min kropp! Det låter sjukt men jag tror verkligen att det ligger någonting i det. För man bara mår så j-vla BRA när man lyssnar på musik man tycker om. Har jag fel? Och för att inte tala om alla minnen man har som är förknippade med musik i någon form!! De är ju bara massor…. Och de finns ju från det att man var riktigt. riktigt liten. Hursomhelst, I love music!! 
 
Har hittat en ny rolig site tack vare ett skämt på Marias sida! Satt och läste, skrattade och grät om vartannat inatt! Adressen är www.warpdrive.se och även om det inte ser mycket ut direkt när man loggar in så ge det lite tid. Jag lovar att det är värt det!! Längesedan jag skrattade så mycket!! 
 
Nu lyssnar jag på Fronda ~ Fronda Är Mitt Namn….   
 
Är det någon som vet om det går att använda WinAmp istället för Windows Media Player när man vill visa vad man lyssnar på som meddelande i Messenger? Min dotter hävdar bestämt att det ska gå, men vi kan inte hitta att det går att ändra? Hade blivit glad om jag får reda på om det är sant och även i så fall hur man gör för att ändra…
 
Nej, känner att jag börjar bli hungrig. Dags för frukost!! Ciao!!!   
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

