Inga nya sensationer!

Funderade på min rubrik och kom på att det nog fanns en liyen sensation i a f, vad gäller mordet. Och det är att kvinnans 24-årige son är anhållen som på sannolika skäl misstänkt för sin mammas mord. På sannolika skäl är en högre misstankegrad. Det som är graverande för honom är att han dels är den som senast såg sin mamma i livet samt att han har lämnat motstridiga och felaktiga uppgifter i förhör. Oavsett om han har gjort det eller ej så är det fortfarande en tragedi… Fast nu lämnar jag det ämnet. 
 
Tror att jag ska gå ut i köket och sätta på kaffe. Det börjar bli dags för det känns det som, klockan är 05:32. Strax tillbaka….  Sådär ja! Då är det snart klart. Ska bli gott!  
Lyssnar på min egenhändigt ihopknåpade spelninglista… Just nu Byz ~ Do you wanna’ fuck   Det är min dotter som har dåligt inflytande på min musiksmak   Kommer en låt till med samma grupp, The party is in you. Gillar faktiskt bägge två! Ska lyssna på fler av deras alster för att se om de håller jämn kvalité.
 
Ha! Blev just addad av min älskade son på MSN. Han har varit borta någon vecka nu hos en kompis. Han vill komma hem idag så vi ska ordna skjuts till honom så att han kan få hem sina grejor. Han har tagit med sin dator dit bl a så det blir lite svårt att ta tåg och buss hem. Ska bli skönt att se honom, han är saknad. Älskar mina ungar!  
Och med det slutar jag för idag! Ha det bäst!
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

