Vad är det för fel?

Idag är det något som inte stämmer med MSN!!
 
Detta är andra gången idag som jag försöker
skriva
en ny bloggpost!!
 
Första gången bara gick det inte att
publicera posten!!
 
Fick ett felmeddelande som påstod
att min post innehöll
"förbjudet språk"
 
Vadå förbjudet språk??
 
Jag hade inte skrivit något som kunde
hamna i den kategorin överhuvudtaget!
 
Jag läste genom texten flera gånger, ändrade
formuleringar, raderade vissa saker m m
men meddelandet försvann inte.
 
Till slut blev jag sur och raderade alltihop!
 
Dumma MSN!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vad är det för fel?

  1. magnus skriver:

    Ja så kan det vara allt fungerar nog inte som det ska alltid

Kommentera

