Hurrra! Vad jag är glad!

Som jag berättade tidigare så hörde jag av mig till min lillasyster till slut. I mitt SMS skrev jag också min e-mailadress och döm om min förvåning när jag fick svar redan idag! Hur glad kan man bli egentligen! Ni anar inte hur roligt det var att höra från henne och samtidigt upptäcka att vi båda vill återuppta kontakten med varandra igen. Hon berättade lite om sig själv och sin tillvaro och det gladde mig att få reda på att hon verkade vara till freds med sitt liv. Vi har kommit överens om att ta saker och ting lugnt och bara mejla till varandra att tag, sen får vi se vart det leder. Fast min glädje idag kan ingen ta ifrån mig. Kommer att somna med ett leende på läpparna ikväll!
 
Jag har egentligen inget annat att säga. Var bara tvungen att skriva av mig lite. Jippii!!
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hurrra! Vad jag är glad!

  1. Anna skriver:

    Grattis till dig som vågade! Jag önskar er all lycka i framtiden med att bygga upp er relation igen. Sånt här värmer ända in i hjärteroten!!Ha det :-)/Kram

  2. Romy skriver:

    Hej kvinnan i hemlighuset ;-)Fick jag komma in här? Roligt att se att du blivit glad att du vågade. Den som inte vågar vinner inget.Önskar dig en bevingad dag idag med och skicka sensommarhälsningar från Småland*Romy*

Kommentera

