Redan tillbaka

Se på sjutton! Jag hittade minsann knappen hit idag igen! Jag överträffar mig själv, hihi. Fredag idag, det känns minsann underbart. Det har varit en innehållsrik vecka men den har faktiskt flugit förbi tycker jag. Ser fram emot en låång helg tillsammans med familjen. Ska titta i gymnasiekataloger tillsammans med lilltjejen. Har lovat det. Vi ska leta upp de linjer hon är intresserad av och kolla vad de har för intagningskrav m m. Det är ju snart dags för henne att lämna in sina val. Hon vet att hon har ett par ämnen där hon måste försöka få upp betygen nu innan denna terminens slut, vilket börjar bli i absolut senaste laget. Fast vi får se, det löser sig nog på något sätt. Det gör det alltid.
 
Annars ska man väl inte göra något särskilt tror jag. Enligt väderrapporten ska det ju bli både regningt och blåsigt men ändå varmt, så eventuellt ska jag försöka klämma in en skogspromenad med båda hundarna. Den lille är nu stor nog att hänga med på vår "runda", så jag ser fram emot att se hans reaktion på skogen. Så låter det bara bli att spöregna så står jag ut med blåsten. Märks ändå inte inne i skogen.
 
Håller bloggen kort idag för jag ska hinna med en del saker innan jag ska iväg till min arbetsträning. Ska dock försöka skriva lite mer i helgen. Tills dess… hasta la vista!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Redan tillbaka

  1. Anneli skriver:

    Ny sida kul!! Här har jag inte varit förut!!!Trevlig helg Kram/anneli

  2. Unknown skriver:

    ha en fin helg ! Pale.

Kommentera

