Internet är tillbaka!

Har tyvärr haft lite problem med vår Internet-anslutning en tid, därav ingen blogg. Men efter diverse felsökning och omflyttningar m m så verkar det som om det funkar ok igen. Peppar, peppar…. Problemet var att anslutningen gick ner hela tiden, så det var stört omöjligt att göra någonting online för man blev antingen utloggad eller nerkopplad stup i kvarten. Och det blev ganska frustrerande till slut! Men mitt ex har varit här och kopplat om och donat och även haft onlinesupport med Telia så nu verkar det ok alltså. Nog om detta.
 
Valpen (Whiskey) växer och frodas och börjar bli ganska stor. Nu vid 4 månader är det lätt att se att han kommer att bli mycket större än Nixon vår andra hund. Men så är ju också Whiskeys pappa en JÄTTESTOR! spansk mastiff som heter Lillen! Ska be dottern ta några nya bilder så att jag kan ladda upp dem här på sidan. Har faktiskt fått låna en kamera av en kompis men har glömt köpa nya batterier så att jag kan använda den. Det är ingen digital kamera men man kan ju idag få sina bilder brända på skiva också så det blir den varianten tills jag köper eller får en digital. Huvudsaken är ju att man kan dokumentera familjen.
 
Nej kan inte sitta och skriva någon följetong idag, måste kasta mig i duschen så att jag är klar när jag blir hämtad vid 10.30-tiden. Ska in till mottagningen och hämta en ny veckoranson metadon och får skjuts med en kompis som också ska in och hämta till sig. Ska försöka återkomma senare ikväll, tills dess Hasta la vista!!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Internet är tillbaka!

  1. Unknown skriver:

    En kvälls kram! ha det bara bäääst!/Pale.

Kommentera

