Lördag natt 00:22

  Så var det då äntligen gjort! Och gissa om det blev fint! Nyputsade fönster och nyinköpta adventsljusstakar. Tjusigt! Upptäckte att jag behövde förnya lite bland mina julsaker så jag var och shoppade på OJ Stormarknad i Åstorp efter skolan nu i veckan. Har även tvättat idag så jag är såå nöjd med mig själv just nu. *ler Nu ska jag bara få julstämningen att smitta av sig på resterande familjemedlemmar. Fast jag tror inte att det blir så svårt nu när jag har börjat. Det är precis som om att bara en börjar så smittar det av sig på övriga familjen. Så jag räknar med det den här gången också.
 
Ungarna är ute på vift ikväll. Sonen är bjuden på fest så han visste inte om han skulle sova hemma inatt. Och dottern är hos en kompis men hon skulle komma hem ikväll sa hon så jag får se. Har försökt ringa hennes mobil men hon svarar inte. Hon har den antagligen i sin jacka som vanligt där hon inte kan höra när den ringer. Har frågat henne om hon tycker att den gör någon nytta där men fick inget svar, hehe.
 
Mitt ex är här och håller mig sällskap. Vi ska spela lite tillsammans online för att roa oss och fördriva lite tid. Därefter blir det nog en film på TV eller sova. En ny dag imorgon igen med hungriga hundar m m. Så det lutar åt sängen. Var rädda om varann och njut av andra advent imorgon!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lördag natt 00:22

  1. Unknown skriver:

    ha det bääst vännen!

Kommentera

