Snabb-blogg

Då var det dags för ett nytt försök, hehe.
Sist jag ansträngde mig för att skriva blogg så dabbade jag mig så grundligt vilket slutade med att jag blev så arg på mig själv så jag struntade i det till slut. Hade fått till ett både vitsigt och clever inlägg då jag gjorde bort mig på slutet, skulle förhandsgranska hur bilderna blev och loggade sedan ut mig utan att publicera posten! Så dumt!!
 
Sedan har det gått ett par dagar. Man har hunnit börja på vardagen igen, ja åtminstone jag, ungarna är lediga en vecka till, lyckostarna. Fast min arbetsträning är inte alltför ansträngande. Har några veckor kvar där jag är nu, sedan blir det eventuellt en 8 veckors Friskvårdskurs i Helsingborg. Därefter är inget planerat. Blev inskriven på AF idag. Hemsk känsla! Har inte varit inskriven på någon arbetsförmedling på så många år så att jag kan inte ens minnas senast. Det markerar ju slutet på min nuvarande trygga tillvaro och inledandet av ett nytt, okänt kapitel i mitt liv. Är väl därför det känns lite skrämmande att tänka på.
 
Vi får väl se vart vindarna bär…
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Snabb-blogg

  1. Unknown skriver:

    Du e bääst glöm aldrig det mor ! så det såå /Kramen Pale….

Kommentera

