Fredag!!

Har bara ett par minuter till mitt förfogande nu. Ska strax ge mig av till Helsingborg (igen) för mitt vanligen återkommande besök på Metadonteamets mottagning. "Same procedure every week." Tröttnar rejält mellan varven på det här eviga farandet fram och tillbaka, men det går över igen.
Så även den här gången antar jag.
 
Därför blir det bara några korta ord nu och sedan avslutar
jag bloggen då jag kommit hem igen!
 
Tjingeling tills dess!
 

 
Oj! Det blev visst aldrig av att jag kom tillbaka in igår och avslutade gårdagens blogg.
 
Fast egentligen, So what?
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredag!!

  1. Unknown skriver:

    Lets roll vännen! kör bara sommaren kommer snart dutti gumma!
    kramen/Pale….

  2. Eva skriver:

    hej,
    härliga bilder.
    eva

Kommentera

