April, april!

Hade faktiskt nästan räknat med att någon skulle försöka lura mig idag, men ännu så länge är det ingen som försökt. Fast ännu är det ju gott om tid, klockan är inte så mycket, så jag får väl se framåt dagen om någon tänker försöka. Hihi!!
 
Gick en lång runda med hundarna imorse för det är så väldigt vackert väder här idag. Solen skiner från en blå himmel och det är närmare 10 plusgrader. Det blåser inte heller särskilt mycket heller. Vi gick bort en sväng till vårt gamla hyreshus där jag bodde tidigare. Då hade jag Nixon men inte Whiskey. Det var roligt att se hur Nixon kände igen sig! Han hade en hundkompis där också förut, en bearded collie tik som heter Kajsa, och henne hade han inte heller glömt bort, snarare tvärtom! Tyvärr fick han inte träffa henne för hon var inte ute.
 
 

 
 Var inne dagen efter och skrev till ganska mycket
men när jag var klar att publicera och
hade valt ut några nya bilder så hängde allt
upp sig. Då jag kom tillbaka till denna posten
var mitt tillägg borta.  
Jag tröttnade och hade ingen lust att skriva
om alltihop.
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

