Våren är äntligen här!

Ja mina vänner! Nu har det pausats ordentligt
i bloggandet men anledningen känns
faktiskt ganska legitim;
VÅREN har gjort sin ankomst!!
 
 
 Med buller och bång som kom hon då
till slut!
För jag har verkligen väntat och längtat
vintern har känts sååå väldigt lång.
Vi stackars skåningar är ju inte
riktigt vana vid det.
 
Är ute och promenerar med mina hundar
i timmar varje dag,
och bara njuter av allt som
knoppas i naturen omkring oss.
 
Vi har tillgång till ett skogsparti någon
kilometer från där vi bor som
jag inte har uppsökt på flera månader
det senaste halvåret, men har varit
där med mina "pojkar" flera gånger
redan och det är så vackert att
promenera där.
Har verkligen saknat min lilla skog.
 
Fast i ärlighetens namn är det inte bara
naturupplevelser som hållit mig
borta från bloggen, ja internet
överhuvudtaget,
utan vi har haft rejäla problem med
våra datorer. Det ena efter det andra har
gått sönder så att just "min" dator
har tyvärr varit ur funktion flera
dagar i sträck.
 
Fast nu är den reparerad och bättre och
snabbare än någonsin,
så något gott kom ur allt det tråkiga.
 
Hoppas nu att alla människor och djur
ger sig ut i vårvärmen och njuter
av sol och natur!!
 
Där hittar ni mig åtminstone!!
 
På återseende!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Våren är äntligen här!

  1. Doris skriver:

    Låter härligt med dina promenader i vårvädret ;), här låter våren minsann vänta på sig :(…
    Sköt om dig!
    Kramar,
                Doris

Kommentera

