Lite skryt!

Hej alla mina vänner!
Ett tag sedan jag var inne och bloggade,
men som ni alla vet är ju sommaren kommen!
 
I mitt fall innebär det att jag är ute mycket
med mina fina hundar.
 
Det jag egentligen ville dela med mig av
gäller min son som tog studenten
förra veckan.
 
Han har sökt jobb redan och i måndags
ringde företaget och sade att de
gärna ville träffa honom för en personlig
intervju redan denna veckan.
 
Hur kul som helst!!
Så imorgon ska min son på sin allra
första jobbintervju och ni kan tro
att jag håller alla tummar för honom.
 
Tänk vad underbart det hade varit om han
hade fått jobb direkt nu efter skolan.
Hade blivit så glad för hans skull…
 
Så imorgon kl 11.00 är det dags!!
 
Jag återkommer med besked när jag vet
hur det gick….
 
Carpe diem!!!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite skryt!

  1. Doris skriver:

    Grattis till sonen som har tagit studenten ( precis som min äldre  😉 , bra gjort!
    Hoppas att han fick jobbet som han sökte, här är hemskt mycket arbetslöshet och när min yngre fick skolleda och slutade i skolan hade han det jättejobbigt innan han äntligen fick jobb…
    Här fortsätter det att blåsa snåla vindar så jag gitter inte att fira Islands Nationaldag inne i stan idag, bakar kanske en kaka istället 😀 .
    Sköt om dig!
    Kramar, Doris
     

Kommentera

