Windows Media Player

Tror att jag har blivit helt dum i huvudet!
 
Jag har långt om länge blivit färdig med att lägga till Media Playern på min sida.
Ett projekt jag hade tänkt vara klar med för
länge, länge sedan.
 
Nåja, bättre sent än aldrig, tänkte jag och skred till verket, glad i
hågen! Nu ska här äntligen bli lite sköna toner, tänkte jag.
Men jag kan banne mig inte få rätt på det!!!
 
Visst, media playern är inlagd osv men hur sjutton ska jag göra
för att spela musiken jag har valt???
 
Man måste tydligen lägga in en URL för att spela upp en låt, men
hur ska jag bära mig åt då för att använda en av
mina egna låtar??
 
Finns det en site som typ Imageshack fast för musik istället?
 
Snälla!!
 
Finns det någon som vet det här och som dessutom läser
det här så får ni väldigt gärna berätta för mig hur jag
ska göra!!
 

 
Det är en grå och regnig söndag i Skåne idag…
 
Jag och hundarna gick inte så långt som vi brukar, men de
protesterade inte när vi vände hemåt.
Det verkade som om de också ville in i värmen och bli torra igen.
 
De kan vara riktiga soffpotatisar när de vill, särskilt Izzy
(eller Whiskey som han heter egentligen).
 

 
Mina ungar var båda ute och festade igår, fast på vars ett håll.
Jag vet var min son och hans flickvän var men inte var min
dotter tog vägen?
 
Hon gick nämligen iväg utan att säga något till sin mamma…
 
Och sedan kom hon inte hem förrän jag hade somnat.
Jäkla unge!
 
Ibland går hon mig på nerverna, tösen, men det hör väl till hennes
ålder lite grann (16 år).
Kan man ju alltid hoppas…
 

 
Min sons arbete har nu upphört, men han tyckte nog att
det var ganska skönt.
Lite slitsamt att bara jobba natten, speciellt som
första arbete någonsin.
 
Fast han är taggad och vill genast hitta något nytt, så förutom att
han har skrivit på intresselista på förra jobbet, så har
han också fått ett tips från en av sina kompisar om
att de behöver folk där hon arbetar.
 
Så han skulle kontakta dem och förmedla sitt intresse.
 
Skulle han inte få napp på någon av de här sakerna så
fanns det visst möjlighet för honom att delta i ett par saker som
AF håller i, så han blir säkert inte sysslolös.
 
Vi ser framtiden an med tillförsikt!!!
 

 
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Windows Media Player

  1. Doris skriver:

    Ha, berätta gärna för mig om du får det tills att funka…jag har lyckats få in ett URL (vet i sjuttsingen varifrån, jag var överallt för att försöka…) MEN det går inte att spela och när jag försökte bli av med hela Media Playern gick det inte heller… KUUUL, not…
    Jag har alltid sagt att jag är glad för att bara äga söner, döttrar är såå mycket jobbigare, såg ju hur JAG var i den åldern, stackars Mor o Far…
    I morgon börjar jag jobba igen, vi börjar med en låång utflykt , hela personalen, till östsidan på Island ( har aldrig varit där ) till att skapa lite gemenskap nu när vi börjar jobba efter 5 veckors semesterstängning, bra idé 😀 !
    Sköt om dig!
    Kramar, Doris

Kommentera

