Grattis!

Det är kanske lite pretentiöst att gratulera sig själv, men jag gör det ändå. För idag är det nämligen min födelsedag och eftersom jag är först uppe (som vanligt!) så får jag säga det först. Grattis på mig!!! Jag ser fram emot en ganska lugn dag ändå, bara den allra närmaste familjen som grattar, men det känns bara skönt. Har annars en tendens att hetsa upp mig och stressa i onödan inför sådana här saker, dvs jag är inte så förtjust i att vara värdinna för en massa gäster. Men jag vet att jag inte behöver bekymra mig för sådant idag, utan bara ta det lugnt och försöka njuta av min dag.
 
Det har varit lite tissel och tassel här hemma, saker har varit på gång liksom, så nu är jag ändå lite nyfiken på vad de har hittat på. Jag hoppas att det inte har gått helt överstyr, de vet att jag inte gillar när de spenderar för mycket pengar på sin mamma. Jag tycker att det är huvudsaken att de kommer ihåg mig och är hemma och äter tårta och annat gott, att vi får lite qualitytime. Gåvor är inte det primära när man har nått min ålder, uppskattning är viktigare, åtminstone för mig.
 
Hur som helst så ser jag fram emot en trevlig dag! Hoppas att ni får detsamma!!
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

