Thank God it’s Friday!

Det har varit en jobbig vecka med många tider att passa och liknande så det känns såå skönt att fredagen är här! Jag var med min dotter igår när hon skulle provrida för en tjej som hon eventuellt ska bli assistent till, eller s k "medryttare". Den här tjejen hade annonserat om att hon behövde hjälp med att sköta sina och en annan persons hästar, totalt rörde det sig om en C-ponny och 6 hästar, varav 2 var hingstar och en ett dräktigt sto. Hennes tid räckte inte till helt enkelt och det kan jag förstå. Min dotter älskar att rida och hon är dessutom duktig så jag har uppmuntrat henne att försöka hitta någon som behöver en hästskötare mot att hon får rida och det här upplägget verkar bra. Hon ska få besked i helgen och jag håller tummarna för att hon får det.
 
Annars är det väl bra med oss antar jag. Orkar inte skriva mer just nu men återkommer imorgon.
 
 

 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Thank God it’s Friday!

  1. Doris skriver:

    Skönt att höra att du lever, ha en skön helg!
    Kramar, Doris

Kommentera

