Endast husmor är vaken…

Godmorgon!
Jag njuter av min morgon idag! Har precis kommit in efter morgonpromenaden med mina gossar. Vi stannade på en stor gräsmatta och jag kastade pinnar till dom. Nixon älskar att apportera! Då är han nog den lyckligaste hunden i världen. Han blir så upphetsad att han skuttar omkring som en känguru, hehe. Han är härlig att se på. Whiskey har inte riktigt förstått sig på det här med apportering, men han vill gärna vara med, så han tar en pinne och sen behåller han den och springer efter Nixon istället. Ja de är för roliga!!
 
Som ni kanske förstår är jag ensam uppe, vilket är så skönt. Ett par timmar i ensamhet laddar batterierna, i alla fall för mig är det så. Jag blir väldigt stressad om jag inte får egen tid ibland. Vill inte ha människor omkring mig 24-7.
Sitter och lyssnar på musik jag fått av min dotter, lite blandat, men går att lyssna på. Ibland ger hon mig musik som jag tycker är jättebra och ibland är det väl kanske inte riktigt min smak, men jag lyssnar alltid genom det jag får.
 
Min dotter fyller 17 år den 10:e februari. Hon vill åka till Hultsfredsfestivalen i år så hon önskar sig enbart pengar i födelsedagspresent. Jag har väl inte riktigt bestämt mig ännu, för jag anser att hon själv måste försöka jobba ihop lite pengar också. Bara biljetten till festivalen går visst på 1300 kr, sedan ska det ju mat och resor till också. Nåja, vi får se hur jag gör. Hon får gärna åka om hon får ihop pengarna men jag vill inte bekosta alltihop. Nej, eget ansvar! Det måste hon lära sig, det måste alla. Ska försöka hitta något mysigt klipp att lägga till idag med.
 
Håll tillgodo! Den här tjejen heter Ashley Tisdale:
 
 
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

