Vaknade alldeles för tidigt!

Vaknade vid 04-tiden och har inte kunnat somna om, bläää. Inget kul alls! Dagen kommer att bli så lång idag. Känner hur det börjar dra i ögonklocken lite nu men knappast någon idé att sova längre. Har bryggt starkt kaffe istället för att hålla mig vaken.   Min son har ännu inte gått och lagt sig , den drummeln. Han är arbetslös just nu och har fått en skev dygnsrytm. Inte bra! Min son berättade om något, han hade fått länkat till sig av en kompis, som kallas I-doser. Det ska vara en sorts drog-simulation som förvränger hjärnvågorna med hjälp av extremt höga och låga ljud. Det fungerar så att man lägger sig på sin säng, tar på sig hörlurar och sätter sedan igång programmet som varar i 30 min. Man ska också se till så att man inte blir störd under tiden programmet pågår. Jag har inte provat det själv men min son provade "kokain". Han sa att det var svårt att förklara vad han upplevde så han sa att jag fick prova själv. Har inte bestämt mig ännu men vidarebefordrar länken till programmet för alla nyfikna: http://www.speedyshare.com/713574556.html
Programmet heter I-doser.rar och ligger överst på sidan. För de som eventuellt provar det hade det varit kul med lite feedback om vad ni upplevde.
 
Otroligt vad människor hittar på! Är det inte? Har t o m läst om virtuella sexupplevelser och liknande men begriper inte hur det skulle tillfredsställa någon? Inte mitt område riktigt.
 
Idag har jag bokat tvättstugan mellan kl 12-17 så jag har dagen planerad. Ska till banken en sväng och sedan har jag ju hundarna. Måste börja borsta dem regelbundet nu eftersom jag märkt att vinterpälsen börjar lossna så smått. Nixon är måttligt road av att bli borstad men Whiskey gillar det desto mer. Han kan man t o m dammsuga!! Han tycker det är helt underbart och vrider och vänder på sig så man kan komma ut överallt. Man får absolut inte sluta heller, Han är en riktig pajas, hehe.
 
Även idag är det kallt nu på morgonen, 0-gradigt. Ska duscha men väntar nog tills efter morgonrastningen.
 
 
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vaknade alldeles för tidigt!

  1. Doris skriver:

    Tack för erbjudandet men jag tror jag avstår ;0) … Tycker att det låter lite knepigt, är heller inte förtjust i sådana där avslappnings- CD-s, det används mycket på mitt jobb men jag "feelar" det inte …
    Sköt om dig!
    Kramar, Doris
     

Kommentera

