Gamla minnen

Hittade ett klipp från en gammal favoritfilm på Youtube idag. Var bara tvungen att dela med mig av den, hehe. I övrigt är det en jättefin dag här idag, efter flera dagar med hårda vindar och råkyla, så det var en härlig morgonrunda vi gick, pojkarna och jag. Har nog varit rejält kallt under natten för det var fortfarande frost i gräset.
 
 

Vad gäller Aristocats så är det en personlig Disney-favorit hos mig. Ja jag tror inte att det finns någon Disneyfilm jag INTE tycker om. Vi påbörjade en samling av deras filmer då barnen var små, så nu har vi ett fint bibliotek av videofilmer. Såg för en tid sedan att de nu ska släppa alla filmerna igen, nu i dvd-format. Typiskt!! Men jag tror jag är nöjd med mina VHS-kopior, så jag tänker inte byta ut dem.

Ha en jätteskön helg allihop!!

 

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gamla minnen

  1. Doris skriver:

    Visst är de härliga, Disney-filmerna, och det finns många nya, roliga filmer också. Jag och äldsta sondottern tittade på "Monster Inc" ihopa och den var jättehärlig !
    Här låg det tjockt med snö i morse och den har inte smält bort, äckligt 😦 …
    Sköt om dig!
    Kramar, Doris

Kommentera

