Multiply.com

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Multiply.com

  1. Doris skriver:

    Hejsan!
    Tack för titten, Jóhann är MYCKET bättre men så fort han använder sina leder,typ att vara i dator eller gå, får han ont men inta lika hemskt ont som innan. Han har slutat ta smärtstillande och nästa steg är så att skippa gigtabletten och se om det går …
    I morgon ska han skriva under köpekontraktet, spännande, spännande 😀 !!
    Det är mycket troligt att det bara är jag som är så trög … men jag fattar inget om detta "Multiply.com", en liten förklaring kanske …?
    De där ändrigarna på "vänner" som jag tyckte var så fiffiga …? Föstår inte varför ( trög igen ;0) ) men det funkar bara hos somliga och då är det ju inte mycket med det …
    Nej,nu ska jag försöka lura min man med mig ut tills att byta däck på bilen, dags för sommardäcken, ett dubbdäcket är helt utan luft så det är lika bra att byta alla då.
    Sköt omd ig!
    Kramar, Doris

Kommentera

