Gadgets är kul!!

OJ!!!
Jag har banne mig inte varit här sedan april månad!! Oops!!   Får försöka skylla på att det är sommar eller något liknande, hehe. Hittade en ny gadget idag när jag surfade som jag tänkte jag skulle prova. De heter Moodgets och kan användas på olika sätt men är främst tänkta att spegla ens humör för sina vänner. Mycket enkel att använda och det gillar jag. Min första kreation ser ni exempel på här:
 
 
 
Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

