Populär rekalmsnutt!!

Hittade följande reklamsnutt på nätet och tyckte den var ganska rolig! Ja, jag har ganska sjuk humor, hehe!! Men det bjuder jag på!! Räddaren i nöden Annars är allt som det brukar förutom att det är höstrusk ute! Vi blev riktigt genomsura under vår morgonpromenad imorse, jag och mina 2 "pojkar" men då är det så skönt att komma hem igen till en god kopp kaffe. Och pojkarna tycker om att bli frotterade med handduk tills de är torra så det är ingen skada skedd. Särskilt Whiskey njuter av att bli gnuggad med handduken, han vill inte att man slutar.
Hmm, har idétorka idag så det blir inte mer nu. Cya later!!
 
Det här inlägget postades i Underhållning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Populär rekalmsnutt!!

  1. Netas sida skriver:

    Hej kul att Du tittade in..
    Ja det var första gången i Bulgarien..
    Dottern var där i början av juni och trivdes jättebra..
    Så hon "tvingade" mig, ha ha… att följa med i augusti..
    Vi hade 2 underbara veckor… Ca 40 grader och en aning svalare på
    nätterna..
    Jag har rest mycket i Italien, Frankrike, USA och Gran Canaria..
    Min f.d. svärföräldrar hade hus i Puerto Rico i 35 år..
    Så där har jag varit många gånger vid alla årstider, bl.a. firat jul där
    ett antal ggr under åren..
    Men Bulgarien blev en liten favorit… kanske för att det var så trevligt
    folk där, vilket man inte kan säga om Gran Canarias befolkning…
     
    Ha de bra!
    Jag lägger till Dig som vän här också…
    Kram!

Kommentera

