Gott slut

Jaha, så har man nått slutet på ännu ett år och vilket händelserikt år det varit!! Jag ser tillbaka på året som gott med en positiv känsla inom mig. Visst har det funnits stunder då allt inte varit så himla roligt men de glömmer man fort bort. Hjärnan är en lustig manick, eller skulle nog snarare säga att minnet är lustigt på så sätt att de mest obehagligaupplevelserna snabbt bleknar bort, medan man i gengäld har kvar positiva minnen längre. Och det är ju bra! Fy sjutton att behöva gå runt och komma ihåg allt elände man råkat ut för! Roligare kan man definitivt ha det.
 
Ikväll försvinner ungarna iväg på fester medan jag och sambon stannar hemma för att vara med "pojkarna". Håller tummarna för att vi ska hinna med kvällsrastningen innan det börjar smällas aaltför mycket. Får ge medicin under sena eftermiddagen så får vi se vilken effekt det hinner få. Behöver eventuellt komplettera det senare under kvällen men hoppas att jag slipper. Sambon och jag ser ändå fram emot lite god mat och trevligt sällskap, hihi, och kanske någon bra film på dumburken också. Jag slutar årets blogg med föjande önskan:
 
  

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

