Återkomsten

Hej säger jag till alla gamla och nya Spaces-vänner!
Jag har under en ganska lång tid nu haft en annan sida på Netlog, men känner att jag vill
återvända till mitt kära gamla Space igen.
Jag har trivts på Netlog men jag tycker att det är så tråkigt att ens vänner inte kan komma dit
och hälsa på och kanske skriva i gästboken utan att behöva registrera sig där.
Jag tycker inte att det ska vara obligatoriskt och jag hoppas att de tänker om.
Jag har haft flera vänner som haft för avsikt att bara hälsa på som inte kunnat göra det,
just av den anledningen.
 

Så nu kan jag bara hoppas att mina gamla vänner ser att jag är tillbaka och kommer förbi och hälsar på mig igen.

Ni är mer än hjärtligt välkomna!!

 

Det här inlägget postades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Kommentera

