Hej världen!

Hej alla läsare på WordPress och gamla Live Spaces-läsare. Har som ni ser genomfört flytten från Spaces och hit vilket var väldigt smidigt och snabbt. Vet inte hur mycket jag kommer att skriva här men måste åtminstone göra ett första inlägg, tänkte jag.

Har ett Facebook-konto som jag funderar på att lägga på hyllan. Det tar alldeles för mycket TID att underhålla. Synd att det finns så mycket appar och spel, innan man vet ordet av har man inte tid för något annat än dessa. Jag inventerade mina applikationer för några veckor sedan och tog bort mer än 1200 st applikationer!!! Sparade ett 30-tal som jag särskilt gillar och trodde att det skulle bli mycket mera tid över, men icke…

Så vi får se hur jag gör. Kanske rent av har lust att börja blogga igen. På återseende!! =)

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

